-
February 6th, 2001, 11:34 AM
Inactive Member
Dik in orde dat nieuw messageboard, nu moet ik niet alle berichten ??n per ??n lezen maar kan ik gewoon scrollen. Beestig goe.
Tim
-
March 4th, 2001, 08:16 AM
Inactive Member
Nu wij al weer een tijdje met deze messageboard werken valt het me op dat we nu al op 4 pagina's met onderwerpen zitten.
Is het niet mogelijk bijvoorbeeld om alle Marvel topics in aparte map te zetten enzovoort enzovoort
-
March 4th, 2001, 08:29 AM
Inactive Member
Ik denk niet daqt echt fijn is...
blijf je aan het klikken. Als mensen gewoon ff duidelijk in de topic balk zetten wat het onderwerp is kun je al gauw genoeg zien of je die wil lezen of niet.
------------------
For the great day of wrath is coming, and who shall be able to stand....
-
March 4th, 2001, 09:05 AM
Inactive Member
Kan ook niet bij een gratic board, of je moet nog een paar andere boards openen met de verschillende onderwerpen, zou alleen maar ingewikkeld worden.
<Bump>
------------------
Never make assumptions !
That harmless rectangle could
be two triangles having sex !
Jack B. Quick
-
March 4th, 2001, 10:28 AM
Inactive Member
Kan best, maar ik blijf het flink irritant vinden om steeds 4 pagina's door te worstelen om te kijken of het er bij een oud topic nog iets is bij gekomen.
Om de marvel messageboards is het namelijk wel per onderdeel ingedeeld.
-
March 4th, 2001, 10:33 AM
Inactive Member
Dat zou wel kunnen, maar dan moet je je voor elk Board apart registreren. Dan maak je gewoon vier verschillende links, dat is inderdaad een mogelijkheid.
Maar omdat het hier net zo verschrikkelijk druk is, zie je meteen wanneer er iets is bijgekomen. Dus als je de tijdlijn (links boven) op "Topics from last day" zet, valt de hoeveelheid nieuwe posts best wel mee.
------------------
10 Maart 2001 | Meet and Greet bezoekers van dit Message Board. Voor meer info, mail me [email protected]
-
March 4th, 2001, 01:31 PM
Inactive Member
Jaco, als er iets bijkomt, dan komt het onderwerp toch weer vanzelf bovenaan op de eerste pagina. Op de laatste pagina's staat toch alleen waar al een hele tijd niet meer op gereageerd is?
Ik kijk altijd alleen op de eerste pagina
-
March 5th, 2001, 09:20 AM
HB Forum Owner
Inderdaad, het lijkt me niet praktisch om een heel nieuw board te openen voor aparte onderwerpen. We houden alles centraal op dit board.
Ik ben vandaag overigens bezig met het opschonen van het board. Hier en daar heb ik wat overbodige, 'off-topic' onderwerpen weggehaald. Met excuses aan de personen die daar hebben gepost, natuurlijk.
------------------
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires and movie gods and rock stars... but we won't.
tylerdurden | fightclub